عــــــــــــــــشق ماندگار


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

 

 

 

توی مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنــــــــــــــــــــــید

 

        فروشی نیستــــــ !

 

وقتی دیر رسیدم وبا دیگری دیدمت فهمیدم گاهی نرسیدن بهتر ازرسیدن است.

عشق رو چی تعریف میکنی؟ لذت -هیجان روویا اما من عشق را یک خواب زود گذر میدانم 

چقدر جالبه تو لحظات تنهایی فقط یک نفر میتونه ارومت کنه اونم کسی هست که داغونت کرده

  هیچ گلی به خوش بویی تو نیست گل خوشبویم همیشه در قلبمی

 



نظرات شما عزیزان:

پرنیا
ساعت15:36---25 ارديبهشت 1392
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***___ _و منتظر حضور گرمــت_***
__***______ ¬¬¬¬¬¬ــــــــــــــــــــــ ___***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
yasi
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۲۳:۳
باران که میبارد
دلم برایت تنگ تر میشود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم
آسمان گــــــریه!
________________________________________


میثم
ساعت22:58---13 خرداد 1391
سیییییییییییلام. دیگه سر نمیزنی بی وفا...پاسخ:سلام ميثم جان شرمنده نتونستم الانم چشمم نميدونم چراقرمز شده نميخواستم بيام گفتم نيام من ميکشي

علیرضا
ساعت13:20---13 خرداد 1391
سلام عزیزم منم علیرضا .....اگه میتونی به وب من هم سر بزن...عسلپاسخ:چشم

shahin
ساعت23:17---10 خرداد 1391
slm shaghayeg jan
webloge aliy dari
ahsant be salighat
be manam sar bezani
ba ejazat linket mikoonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,ساعت 19:12 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com